Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

woensdag 5 oktober 2016

Eens ga je groter ;-)

Jaja, ik ben dan toch groter gegaan :D
Meer dan vier jaar was mij Friendship 22 - Sail Ya - mijn trouwe bondgenoot tijdens mijn tochten in Zeeland.

In september gebeurde er evenwel iets geweldigs: mijn vriendin, die voorheen niet echt interesse had in mijn zeilboot, begon interesse te krijgen en kwam al eens mee aan boord slapen.
Tja, doe daar dan nog een Cavalier King Charles bij, en dan wordt die FS22 algauw wat krap.

Nog voor we het goed en wel beseften, was de FS22 verkocht en kwam er een FS26 op ons pad.

Deze FS26 voldeed prima aan onze wensen.  Hij was wel iets boven mijn budget, maar hij was de minimale prijs die de koper mij liet weten wel waard.
Zelfs onze hond, Billy, keurde hem goed :P

Ziezo, gekocht!

En bij een nieuwe boot hoort een nieuwe blog, mijn derde blog.
Nog even en ik wordt schrijver  :P


Geen opmerkingen:

Een reactie posten