Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

zondag 1 januari 2017

Wat doet een mens zoals op nieuwjaar: luidsprekers aansluiten :D

Koud he! IJs in de lieren...
Nieuwjaarsdag is voor ons haast een dag als een ander.
Ik zat me te vervelen, en het enige dat me binnen hield waren de vriestemperaturen, en de ontzettend gure wind.
Uiteindelijk reed ik dan toch maar naar de boot, om nog een beetje verder te werken.







De luidsprekers zijn nu aangesloten. Vanaf nu kan ik klussen met de radio op :-)






Laatst vond ik de vroegere laadmodule uit de Sail Ya terug. Die heb ik nu gemonteerd ter vervanging van de kleinere module.








Fokkeval bevroren...
Ik wou ook nog iets doen aan de fokkeval, maar alle touwwerk was stijf bevroren, geen knoop kreeg ik los.
Dat zal dan iets voor een andere keer worden.









De radio dan toch maar op een aparte kring...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten