Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

woensdag 2 november 2016

Een nieuw trapje

Het was een 'nek-breker', dat originele trapje.
Die Friendship 26 zit, net als de FS22, heel vernuftig in elkaar, maar dat trapje...
We vonden het alvast geschikt als eerste taak: een nieuw trapje maken.

Ik tekende een model in 3D uit, rekening houdende met o.a. onze koelbox, die we onder het trapje willen plaatsen. Zo moesten de tredes ook wat dieper zijn, mag het niet teveel wegen, en moet de bovenste trede ook dienst kunnen doen als een mini-aanrechtje.



Na wat zoeken in de lokale doe-het-zelf zaak vonden we een getinte vernis die de multiplex krek dezelfde kleur geeft als het bestaande houtwerk.

Missie geslaagd!

Iemand op zoek naar een origineel trapje van een FS26?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten