Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

dinsdag 27 december 2016

12 volt en muziek

Van mijn vriendin kreeg ik enkele jaren geleden een autoradio cadeau om aan boord te plaatsen;
Leuk geschenk (al geniet ik eerder van de rust bij het zeilen zonder muzikale achtergrond).

Die radio heb ik nu in onze nieuwe boot gemonteerd, en is het enkel nog wachten op de luidsprekers.
Die zijn online besteld en volgen later.


Nu ik toch aan het klooien was aan de bekabeling, heb ik meteen een 12V stopcontact bij geplaatst in de stuurboord bakkist, om er een extra zonnepaneeltje in te pluggen als ik voor anker lig.


Na de radio kwam de watertank aan de beurt.  Ik ben niet zo voor een watertank aan boord. Voor mij gewoon bidonnetjes water uit de supermarkt.
Wie interesse heeft in een watertank, laat dat maar weten ;-)  De tank staat in de garage stof te verzamelen :D
Nu die tank weg ik heb ik weer een flinke opbergruimte ter beschikking.



Ook de valklemmen kwamen aan de beurt.  Op zich iets handigs, maar ze staan helaas net zo gemonteerd dat de hendeltjes, aldus de vorige eigenaar, soms door de ruitjes van de buiskap prikken.  Daar hou ik niet zo van, dus weg ermee.  Ik hou het dan wel bij de 'oldtimer' methode met de klampen aan de lieren.
Dus wie interesse heeft in twee spinlock XA valklemmen, gilt maar  :P  Ze staan mee stof te verzamelen met de watertank.



2x Spinlock XA: interesse?

Watertank uit de punt te koop ;-)
L=85cm x B=80cm x H=40cm
(benaderende afmetingen)

1 opmerking:

  1. Heeft u de watertank nog?
    Gr Marco kouweberg.
    0644289949
    marcomandy@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen