Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

zondag 18 december 2016

Eens wat opruimen: spulletjes te koop

Doorheen de jaren met mijn FS22, en nu met deze FS26, heb ik wat spulletjes bewaard die ik misschien beter verkoop. Ze liggen stof te verzamelen en daar wordt ik niet beter van.

Zo heb ik nog twee originele klampen van een FS22 die dienen voor de fokkeschoot.
Verder nog=

  • de originele voetplaat van de mastvoet.
  • Twee roosters van het originele toegangsluik,
  • een nieuwe bronzen huiddoorgang voor de keukenafvoer,
  • twee verlichtingstoestelletjes uit het slaapcompartiment vooraan
  • een omleidblokje met zwarte schijf, die nog perfect is, voor aan de mastvoet
  • een volledig schakelpaneel
  • een origineel toegangstrapje van een FS26
  • een wantspanner met lengte tussen 14 en 20cm (as op as)
  • RVS spoelbakje uit een FS26
  • originele watertank uit mijn FS26
Voor wie geinteresseerd is in één of meerderre van deze spullen: mail me.


Twee klemmen voor fokkeschoten FS22

RVS voetplaat van een mastvoet FS26

2x deurrooster diameter 125mm

Nieuwe bronzen huiddoorvoer keukenafvoer

doosje zekeringen - nooit gebruikt

Twee lichttoestelletjes uit slaapcompartiment

wantspanner

Omleidblokje aan mastvoet FS22

Schakelpaneel FS22 of FS26

origineel toegangstrapje FS26

RVS spoelbakje uit mijn FS26

originele watertank

3 opmerkingen:

  1. Goedenavond

    Heb jij het omleidblokje nog?
    Wat is jouw vraagprijs?

    Mvg
    Danny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Danny, ik zal er vanavond even naar kijken, of ik ze nog heb liggen.

      Verwijderen
    2. Goedemorgen Danny,
      Ik heb het omleidblokje gevonden.
      Is nog in perfecte staat.
      10eur lijkt me een faire prijs :-)
      Mail je me even je mailadres en gegevens naar krab at telenet.be?

      Verwijderen