Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

zondag 12 februari 2017

Belgian Boat Show 2017

In 2014 hield ik al eens een toespraak over solo-zeilen in Zeeland, vorig jaar schreef ik er een boekje over, en als ik dan de twee kon combineren, werd dat een signeersessie op de beurs.

Het gaf wel eens een ander perspectief, zo mee op een stand staan.
In elk geval leuke mensen leren kennen, o.a. de zaakvoerder van Vaarschool.be, en zijn vrouw.
Ook de lesgevers zijn toffe mannen, Luc ligt met zijn zeiljacht ligt niet eens zo ver van mijn haven en heeft een eigen website: www.zeilenaquaventus.be.





Na mijn signeersessie ging ik nog even langs bij Sailselect, die bezig zijn met mijn nieuwe fok, en langs The Nautic Store die ook mijn boekje te koop aanbieden.
Op de stand van Bruinisse Marina hield ik even halt voor een babbeltje over mijn nieuwe boot, en ook bij Elvstrom Sails hield ik even halt.

Voor hen die de signeersessie gemist hebben, geen nood: mijn boekje ligt nog te koop op de stand van Vaarschool.be en The Nautic Store.

Voor een overzicht van andere verkooppunten kan u mijn aparte pagina raadplegen.



1 opmerking:

  1. Kris, het was inderdaad een fijne kennismaking. Als je in de buurt van Wemeldinge bent, komt gerust even langs. De Frie de Mer ligt op aan steiger I, box 15.
    Altijd welkom!

    Luc

    BeantwoordenVerwijderen