Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Mijn boek: "Ik zeil in Zeeland"

zondag 26 februari 2017

En schilderen maar :P

Eindelijk!  Eindelijk een klus dat echt opvalt, net zoals de banken in de teak olie zetten.
We vonden het interieur van de boot wel mooi, zo origineel, maar veel te donker.
De Sail Ya had een lekker licht interieur omdat de wanden wit geschilderd waren.  Dat wilden we bij deze nieuwe FS26 ook.

Slaapcompartiment nu met
witte wandjes
Dit weekend was het dan zover: eindelijk geen vriestemperaturen meer en er kon geschilderd worden.
We gebruikten verf op waterbasis van het merk V33 - kleur: Moonlight.  Met die verf had ik al het nieuwe deksel van het keukenmeubel geschilderd en dat ging prima.








Er blijven nog kleine barstjes door komen
Nu hebben we een mooi licht interieur.  Helemaal klaar is het nog niet want de wand zuigt op als een spons.  Sommige barstjes blijven er nog door komen momenteel.









2 lagen wit

Wand bij aankoop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten